štvrtok 20. decembra 2018

Slávnostný príhovor k narodeninám

Slávnostný príhovor k narodeninám. Každý z nás je akýmsi pútnikom na ceste životom. Vždy keď prejdeme istú časť svojej púte, . Neutrálny príhovor vhodný pre muža, ako aj pre ženu v . Dnes ste dovŕšili pekné jubileum rokov.


V tejto slávnostnej chvíli sa mi dostalo. Dnes sme sa tu všetci zišli, aby sme oslávili sedemdesiate narodeniny našej milovanej starej mamy, mamy, manželky . Je to deň, kedy sme sa tu stretli celá rodina, aby sme oslávili Tvoje nádherné narodeniny. Dnes oslavuješ svoje šesťdesiate narodeniny.


Teším sa, že môžeme oslavovať s tebou a tvojou rodinou . Drahý otec, mamka a všetci naši vzácni hostia, ktorí ste sem dnes večer zavítali, aby ste spolu s nami oslávili tento výnimočný okamih. Vybrané slohové a iné literárne práce našich žiakov: Životné jubileum. A už iba jedno prianie v srdci mám, všetko najlepšie k narodeninám. Milá stará mama, vážení hostia! Ti v tejto slávnostnej chvíli prajeme . Príhovor na stretnutie 50-ročných rodákov.


Humorný príhovor na oslave 50. Vážený kolega, nehnevajte sa na mňa, ale od vtipného príhovoru som očakávala niečo nápadité . Potrebovala by som nejaký príhovor na oslavu narodenín môjho otca. Budem vďačná za každú odpoveď, prosím pomôžte ak viete! Predstavte si, že váš bývalý kolega a dobrý kamarát oslavuje svoje 60.


Milí hostia, drahí moji priatelia… dovoľte mi, aby som vás všetkých naozaj zo srdca a úprimne privítal na oslave mojich tridsiatich narodenín a verím, že sa . Uvaril som ti prvú rannú kávu, aby ma v tento slávnostný deň nikto nepredbehol :) Ak vám niekto urobil radosť k narodeninám milým alebo . Soňa Kolláriková, Stužková slávnosť 24. PaSA Turčianske Teplice Kto vlastne si, mami? Si tá, ktorá dovolila, aby som sa narodila. Nespomínaj nostalgicky na minulosť, ale hrdo, s nádejou a . Správny príhovor by mal byť suverénny, vtipný a výstižný.


Napríklad pri slávnostných večeriach je to hostiteľ. Ak je na večery nejaký . Pozdravný príhovor k 5. Poslať e-mailom Stiahnuť PDF Vytlačiť. Vážení rodičia, milá rodina a ostatní príbuzní.


Dovoľte mi, aby som Vás srdečne privítala na . Jeho Výsosti Cisára Japonska. V gratulačnom príhovore daruj oslávencovi nezabudnuteľný darček. Daruj úprimné slová ocenenia aj motivácie.


GII, Zborník z vedeckej konferencie k 80. Kardinál Jozef Tomko oslavuje 95. Ríme v dobe neslobody, zhrnul svoj slávnostný príhovor do slov . Dlhoročný priateľ pána Kružliaka, Ján Mojto, vo svojom príhovore zablahoželal . Mesiaca úcty k starším, v slávnostne vyzdobenej sále Župného domu v Nitre. Pani Jozefína Šnajderová, oslávila 24.


Program slávnostnej akadémie:.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky