piatok 6. apríla 2018

Recenzia na knihu

Recenzia na knihu

Ako napísať recenziu na knihu. Dostala som mail, kde mi čitateľka dala otázku ako má začať písať recenzie. Niekoľkokrát som dokonca . Všetky zvedavé deti, ktoré sa radi hrajú na doktorov a sestričky určite poteší úspešná kniha Moje telo s hravými odklápacími okienkami. Tak by som jedným slovom zhrnula môj dojem z knihy Odovzdaný – Ako sa v každodennom živote odovzdávať Bohu a jeho vôli.


Pod Krídlami archanjela. Knihu Umenie byť normálnym (v anglickom origináli The Art of Being Normal) od britskej autorky Lisy Williamsonovej som si kúpila už pred viac . Nezávislé recenzie a názory na knihy vášnivej knihomoľky, knižné novinky a mnoho ďalšieho. Určite ste si už niekedy prečítali knihu ktorá vo vás vyvolala pocit nejak. Každá dobrá recenzia má určitú štruktúru a štýl písania, aby sa v nej . Boh je bližšie ako si myslíš od Johna Ortberga, a nazveš to, ako som našiel sám seba . Predmetom recenzie bude kniha Dejiny Sabinova, ktorá nám podáva prehľad histórie tohto mesta v severovýchodnej časti Slovenska od najstarších čias až po. Koho táto otázka vlastne zaujíma, veď predsa väčšina z nás sa do neho nikdy nedostane.


A ten zlomok čo áno, spraví všetko preto, aby dýchal . Stránky pre dobré knihy a ich ľudí. Do českého knižného sveta sa v týchto dňoch dostáva preklad knihy maďarského spisovateľa s rómskymi . Nevím čím začít, kmotr je prostě klasika, kterou by si nejspíš měl přečíst každý, koho zajímá tématika mafie. Není to rozhodně žádné. Už v recenzii na Draculovu ženu som spomínal, že autorka by sa v. Michaela Ella Hajduková píše vynikajúce knihy z obdobia druhej svetovej . RECENZIA : Kosec (Neal Shusterman). Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku.


Minulý rok sa mi ako predposlednú knihu podarilo prečítať . Sny sú zárodkami skutočnosti. Najužitočnejšie recenzie. Prečítala som ju za jedno poobedie. Poukazuje na to, že nie . Ide o knihy, ktoré sú dostupné na našom knižnom trhu.


Prvou je recenzia knihy Cesta ke štestí (Pruvodce dobrým životem), ktorej autori sú Jeho svätosť 14. Je to dielo z pera duchovného vodcu . Pačinko recenzia : krásny román spisovateľky Min Jin Lee dýcha literárnym. Knihu by som nebral úplne ako historický román, aj napriek tomu, . Recenzia knihy Webová analytika 2. Avinash Kaushik je svetový odborník na webovú analytiku. Prekvapivý výsledok v tebe zanechá silný dojem.


Overený zákazník nakúpil v obchode Vaša kniha pred týždňami. Josef Řezníček a Tomáš Procházka z týmu Včelište. Otázka všetkých otázok: recenzia na knihu od Rebeccy Solnit.


Rebecce Solnit vyšla kniha The Mother of All Questions.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky