pondelok 28. novembra 2016

Príhovor babke k narodeninám

Príhovor (prejav) k jubileu, babke. Milá babka, zišli sme sa tu všetci najblížší pri krásnej príležitosti. V tejto slávnostnej chvíli sa mi dostalo. Keď rátaš údery, čo odbíjajú čas,keď celkom bez lístia vidíš hrdé stromy stáť, okienkom úzkym uvidíš krajinu detstva, ach, áno, si to Ty. Oslavuješ dnes svoje jubileum.


Drahá naša mamka, stará mama! Hovoríš, že život plynie rýchlo. Tento príhovor je adresovaný žene oslavujúcej šesťdesiate narodeniny. Tu zas ide o príhovor. Drahý náš dedko, milá rodinka.


Z času na čas však príde v živote . Ja by som pomohla ale ja hladám báseň pre moju babku k 61! Teším sa, že môžeme oslavovať s tebou a tvojou rodinou . A už iba jedno prianie v srdci mám, všetko najlepšie k narodeninám. Zverili vám v práci prejav pred desiatkami ľudí a vy neviete ako to zvládnete? V škole vás nenaučia ako si pripraviť úspešnú reč. Uvaril som ti prvú rannú kávu, aby ma v tento slávnostný deň nikto nepredbehol :) Ak vám niekto urobil radosť k narodeninám milým alebo . V deň Tvojich vzácnych narodenín prišli sme k Tebe s pozdravením:.


K narodeninám Ti prajem všetko čo radosť vzbudí, prajem Ti lásku pretože spája. PRÍHOVOR K MEDZINÁRODNÉMU DŇU UČITEĽOV. Vážené babky , vážení dedkovia, milí hostia!


RSS kanál pre Zahraničie: bravčové mäso na hubách so smotanou. Krížik vždy nie je kríž, hoc sa tak občas javí. Každý deň prináša nám, ľuďom, premeny. V živote nás neraz prekvapia rôzne správy.


Ti všetko čo si si prial. Dnes sláviš krásnych šesťdesiat,. Our slavnostny prejav k narodeninam babke image collection. Or see: slávnostný prejav k jubileu babke.


Václava Havla a po udelení čestného doktorátu VŠMU. Humorný príhovor na oslave 50. Vážený kolega, nehnevajte sa na mňa, ale od vtipného príhovoru som očakávala niečo nápadité . Výsledok vyhľadávania pre kľúčové slovo prihovor k narodeninam mame na.


Všetko najlepši našej najdrahšej babke Zuzke Stefankovej k jej krasnym . Básne k narodeninam #VINš K #citaty pre babku #basen pre babku narodeniny #basnicka k 60.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky