pondelok 7. novembra 2016

Výrastky na päte

Výrastky na päte

Keď mám doma veľa zrelého ovocia, ktoré sa nestíha jesť, vtedy z neho robím ovocnú kožu. Deti ju milujú a majú ju ako náhradu za cukríky. Domáca ovocná jablková koža. Categories : DOMOSS kuchárka.


Marhuľová ovocná koža so zázvorom a škoricou. Ak neviete, čo s prebytočným ovocím, skúste si z neho pripraviť ovocnú kožu. Jablkovo-slivková ovocná koža. Produkcia našej záhrady tohto roku dosiahla skutočne obludných rozmerov a preto som . Keď už neviete ako zužitkovať jahody . Na ovocnú kožu som sa odhodlávala dlho, ešte minulý rok, zdalo sa. Vysušený namixovaný ovocný plát má dva významy.


Postup na prípravu ovocných koží : 1. Pozrite si ďalšie nápady na tému Diéty, Zdravé recepty a Nápoje. Určite poznáte ovocnú kožu. Tak presne také sú naše ovocné tyčinky.


Plné ovocia, ani tvrdé, ani mäkké, šťavnaté a . Potrebujeme: - kg vykôstkovaných višní (alebo iné ovocie - jahody, maliny, ríbezle, jablká, zmes ovocia) - banány - cukor podľa chuti . Takže ako som sa dopočula o ovocnej koži ,nedalo mi to spávať. Trošku ma odrádzala dĺžka sušenia(pôvodný recept hodín) ale nakoniec som . Urodilo sa vám množstvo voňavého, chutného ovocia a vy neviete, akým spôsobom by sa ešte dalo využiť. Vyskúšali ste už aj ovocnú kožu ? Ovocné rolky alebo ovocná koža je zdravšou alternatívou sladkostí, a hoci je taktiež kalorická a plná prírodného cukru, obsahuje taktiež vitamíny.


Priznám sa, názov „ ovocná koža “ neznie zrovna lákavo. Niet snáď nikoho, kto by nemal rád niečo sladké a chutné a ešte k tomu zdravé a voňavé. Ponúkam recept na ovocnú kožu.


Zdravá a moc dobrá svačinka nejen pro děti. Potřebujeme misku jahod (nebo jiného ovoce - třešně, rybíz, meruňky, maliny), piškoty či ovesné vločky, med. Toto leto som sa namotala na vyrábanie ovocnej kože. Do tajov jej výroby ma zasvätila susedka Katka, ktorá stála v kuchyni so svojím tretím . Prvý krát som premýšľala, čo to vlastne je, až kým ma upozornili, že je to “ obyčajná” ovocná koža.


Výrobcovia používajú celé sezónne ovocie a . Keďže sa blíži leto, ktoré bude plné čerstvého ovocia a zeleninky, ponúkam vám jeden skvelý . Ovocná koža : pochúťka pre veľkých i malých! Ja som vyskúšala maliny s banánom. Pomer surovín je len orientačný. Na kilo malín som dala dva veľké banány. Cukor som nedala vôbec.


Túto masu vylejeme a rovnomerne rozotrieme na plech vystaný papierom na pečenie (nie príliš hrubá vrstva, aby sa nám nerobila koža dlho, stačí pol cm) a . Máme tu jeden skvelý recept. Je čisto ovocný – ale vyskúšať môžete aj zeleninovú verziu, milujú ho veľkí i malí. Ošúpané banány, očistené a umyté jahody a maliny zmixujeme na pyré.


Ochutíme škoricou, anízom a kardamómom. Vylejeme na veľký plech .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky